zondag 22 november 2015

Celebrate the week !

Celebrate the week
Ik vond deze opdracht zoals je ziet bij Teske en het leek me ontzettend leuk om mee te doen alleen voer ik hem wel een paar weekjes later uit!
Dit omdat ik in de week dat Teske hem online zette ik al een ander artikel klaar had staan en het me leuk leek om hem iets later uit te voeren zodat jullie als jullie hem met Teske mee doen een paar weken later weer kunnen doen.

Mochten jullie Teske nog niet kennen zou ik zeggen ga zeker kijken op haar blog ik vind haar persoonlijk ontzettend tof  ik volg haar al een paar jaar en ik vind het zo ontzettend knap hoe zij steeds meer van zich zelf durft te laten zien en steeds meer de dingen doet die ze graag wil doen.
Het is een prachige meid die ontzettend veel talent heeft ik zou haar zeker gaan volgen.

Hoe werkt het ?De titels zeggen het natuurlijk al maar ik zal ze nog even gaan toelichten.

1.No make-up selfie, Maandag:
De bedoeling is dat je een foto plaatst van jezelf zonder make-up of dit nou op facebook, instagram, twitter, of je blog is maakt niet uit.
Ik vind dit zelf een hele goede omdat je ook mooi kunt zijn zonder make-up je hebt niet perse make-up nodig om er mooi uit te zien je kan ook goed stralen zonder make-up dus veeg die make-up eraf en laat je mooie huid zien.

2.Draag je favoriete kledingstuk, Dinsdag:Wat is er nou fijner dan een dag door brengen met de kleding waar jij je lekker in voelt dit is niet alleen fijn voor jezelf maar die zekerheid straal je ook uit!

3.Koop een boeket voor jezelf.  Woensdag:
Ik kan me voor stellen dat niet iedereen van bloemen houd en vooral met dit seizoen is het ook heerlijk om lekkere geurkaarsjes te halen en die op tafel te zetten.
Het gaat erom dat je jezelf eens lekker verwent met iets kleins waar je van kunt genieten dat mag je ook wel eens doen! 

4.Memory time #TBT. Donderdag:
Wat is er nou fijner dan terug te kijken naar een mooi moment die je in het verleden hebt meegemaakt.
Zoek jou leukste moment op en kijk samen met je vrienden/vriendinnen terug naar jou of jullie leukste moment.

5,Me time met een maskertje. Vrijdag:
Soms schiet het er wel eens doorheen in deze drukke tijd maar ook jij mag wel eens lekker verwent worden.
En wat is er dan beter dan de voetjes omhoog een lekker maskertje op je gezicht en je favoriete programma op de tv of een goed boek natuurlijk.

6.Extra aandacht voor je ontbijt. Zaterdag:
Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag daarom gaan we er vandaag wat meer aandacht aan besteden door bijvoorbeeld een lekker eitje erbij te koken of heerlijke croissants uit de oven.

7, Trakteer jezelf ! Zondag:
Om deze week een goed af te sluiten mag je jezelf ook zeker is een keer trakteren dit mag iets kleins zijn bijvoorbeeld die reep chocola waar je al een paar weken op zit te wachten, of misschien wel een fotocamera die je al ontzettend lang wil !
Dan is vandaag jou dag ga naar de stad en haal dat gene waar jij al weken misschien zelfs maanden op zit te wachten.

Wil jij meekijken hoe mijn week is gegaan ?
Volg mij dan op mijn instagram account:
https://instagram.com/jeeany_/

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten